נזכרה אחרי 10 שנים לדווח לאבי הילדה: "היי, יש לך ילדה ממני והיא בת 10"

על ידי 5 באוגוסט 2018דיני משפחה, כתבות

אחרי 10 שנים נזכרה האם לדווח לאב הביולוגי עמו ניהלה רומן מזדמן כי יש לו ילדה יחד עם ההודעה קיבל דרישה לתשלום דמי מזונות

זה סיפור הזוי. תושב אשדוד גילה שיש לו ילדה 10 שנים לאחר שנולדה 11 שנים לאחר שניהל רומן עם האם. הבשורה שקיבל האב והטענה שיש לו ילדה שלא ידע על קיומה נפלה עליו כרעם ביום בהיר ללא שהוא מוכן נפשית לקבל בשורה שכזו. רק לאחר בדיקת סיווג רקמות שביצע האב עם הילדה התברר כי אכן הנו אביה של אותה ילדה. עם הגשת תביעת אבהות להכיר בילדה כבתו הוגשה כנגדו תביעת מזונות ילדה מהאם.

האב שיוצג על ידי עוה"ד שרון פרץ מומחה לדיני משפחה טען כי מרשו האב ברגשות מעורבים. מחד, הוא שמח על כך שיש לו בת. מאידך, הוא מצר על כך שלא ידע על קיומה מייד עם היוולדה, כך היה מגדל אותה ונמצא איתה בקשר טוב למיום שהיא נולדה. לגלות אחרי 10 שנים שיש לך ילדה זו הפתעה לא פשוטה שאף אחד לא היה מוכן נפשית לקבל במפתיע.

בבית המשפט התברר כי האם חשבה במשך 10 שנים למיום הולדת הילדה כי הילדה שילדה באה לעולם מגבר מגבר אחר עמו היא חיה במשך השנים האחרונות, עוד קודם לידת הילדה, ולכן לא חשבה כי הילדה הנה מאותו הגבר שעמו בילתה לילה אחד מזדמן.

הסיפור המשיך והסתבך כאשר האישה הגישה אז תביעת אבהות כנגד הגבר עמו היא חיה משך הרבה שנים ללא נישואים. לבסוף התברר כי הוא אינו אביה של הבת. לפיכך האישה שחזרה את חייה 11 שנים אחורה ונזכרה כי היא בילתה לילה אחד עם גבר אחר שלימים התברר בהתאם לתביעת האבהות שהגישה כי הוא אביה הביולוגי של אותה ילדה. היא יצרה עמו קשר ואמרה לו שהילדה שלו.

בדיון שהתקיים בבית המשפט לענייני משפחה הצליח עוה"ד שרון פרץ שייצג את האב להגיע להסכמות עם עוה"ד שייצג את האם על הסדרי ראייה שיתקיימו בהדרגה בין הבת לאביה החדש וכן להסכמות בדבר גובה מזונות הילדה שהאב ישלם לביתו החדשה ישנה.