נדיר: בדיון אחד נקבע כי בני הזוג מאשדוד יתגרשו מיידית

על ידי 5 באוגוסט 2018דיני משפחה, כתבות

תיק גירושין של בני זוג שהיו נשואים למעלה מ – 20 שנים ולהם ילדים קטינים הסתיים בדיון אחד בלבד. זאת בשל מחלה נפשית שתקפה את הבעל מה שגרם לחייה של האישה להפוך להיות גיהנום עלי אדמות.

המחלה שתקפה את הבעל גרמה לו להציק ולהטריד ולהתעלל באשתו. הוא נהג לצעוק עליה ולבייש אותה בכל מקום בו היא נמצאת, לרבות במקומות עבודתה. חייה של האישה הפכו להיות בלתי נסבלים בכל המובנים. האישה כבר לא יכלה להתלוות עם בעלה יחד לאירועים או לכל מקום ציבורי אחר. אותו בעל שהיא אהבה למיום שנשאה אליו הפך בעל זה להיות האדם הבלתי נסבל עלי אדמות וזאת לאור כל ההכפשות וההתעללויות שעברה האישה על ידי בעלה.

בלית ברירה ובהגיע מים עד נפש נאלצה האישה להגיש תביעת גירושין מבעלה. בכתב התביעה תיארה האישה את מסכת חייה הקשים שעברה עם בעלה, את ההתעללויות של בעלה כלפיה וכלפי הילדים, ומסכת חיים בלתי נתפשים והבלתי נורמאלית. י

עוה"ד שרון פרץ שמשרדו מתעסק בדיני משפחה וגירושין, ייצג האישה בהליך הגירושין מבעלה ועם קבלת התיק הבין מייד כי לא בקלות האישה הזו תקבל גט לאחר שבעלה הודיע לה לא אחת כי היא לא תראה ממנו גט כל עוד הוא חי באשר לטענתו הוא עדיין אוהב אותה וכי הוא לא עשה לה מאומה.

בדיון הראשון בבית הדיון הרבני קרה דבר לא צפוי. הבעל הגיע לדיון כשהוא צלול בדעתו עד כמה שניתן להגדיר זאת כך, והחל לדחוק בדיינים שהוא מבקש להתגרש וכי נמאס לו לחיות כך עם האישה וכל שהוא מבקש זה להתגרש מיידית.

עוה"ד שרון פרץ טען בדיון כי זה גם רצונה של האישה וכי האישה מבקשת לסיים את חיי הנישואין שלה בכבוד ותוך שמירה על כבודו של הבעל, וללא הצורך להיכנס להכפשות מיותרות שלא יוסיפו ולא יתרמו דבר לאף אחד מהצדדים.

עוד באותו היום הסתייע הדבר ולמרות שהדיון לא היה קבוע לסידור גט נעתר בית הדין הרבני באשדוד להפצרותיו של עוה"ד פרץ כי יש "שעת רצון". לאור הסכמת הבעל להתגרש ולפיכך בית הדין התבקש להורות לסופר הגיטין להכין הגט עוד באותו הדיון ולהביא מסכת חיי הצדדים לידי סיום בגט פיטורין.

עוה"ד שרון פרץ מתאר כי בהחלט ניתן להגדיר סיומו המפתיע והמהיר של תיק זה בגירושין כבר בדיון הראשון "כסיעתא דשמייא " ושמח להיות תמיד להיות השליח הנאמן של הלקוח להביא לו את המזור המיידי.