כנגד כל הסיכויים – אב קיבל חזקה על ילדיו בבית הדין הרבני

על ידי 5 באוגוסט 2018דיני משפחה, כתבות

אב גרוש אשר נשא בשנית הגיש תביעה למשמורת על ילדיו בבית הדין הרבני באשדוד באמצעות עוה"ד שרון פרץ העוסק בדיני משפחה מזה כ – 17 שנים למרות שעם גירושיו מאשתו אם ילדיו הסכים האב כי ילדיו יישארו במשמרות האם.

לאחר שהאב נישא בשנית ולאחר שהאב הבין כי ילדיו גדלים עם אשתו אם ילדיו בתנאים לא ראויים כאשר בדירה בה מתגוררת אם הילדים מתגוררת משפחה נוספת.

האב תיאר בתביעה שהגיש את התנהלות אם ילדיו באי הצבת גבולות לילדים ושהאם איננה מסוגלת להיות אחראית באופן ראוי על הילדים, ושהילדים החסירו לימודים פעמים רבות באופן יחסי וכן כי היו גילויי אלימות מצד אם כלפי הילדים בהזדמנויות שונות בגינן הוגשו אף תלונות במשטרה.

האב עוד טען כי האם לא ראויה להיות ההורה המשמורן על הילדים אף בשל העובדה כי היא איננה יציבה בחייה האישיים וכן איננה יציבה במקום עבודתה וכל אלה יש בהם כי להשליך על הילדים ופגיעה בטובתם.

על אף שהאב שילם דמי מזונות הילדים באופן קבוע לילדים מספר שנים הרי שאם הילדים לא השתמשה בכספים אלה לצורכי הילדים אלא פיזרה הכספים באופן לא מבוקר לצרכיה ולא לטובת הילדים, הילדים לא פעם נמצאו מוזנחים בשל עובדה זו.

מנגד, מדובר על אב נורמטיבי ואחראי שנישא בשנית וניהל מערכת חיים מסודרת ומאורגנת.

האב היה פנוי נפשית רגשית וכלכלית לטפל בילדיו ולדאוג להם לכל מחסורם.

עוה"ד שרון פרץ הגיש עבור האב תביעת משמורת ילדים בבית הדין הרבני. יש לציין כי האב היה סקפטי מאוד בתחילת התהליך באשר לסיכויי ההצלחה לקבל אליו את ילדיו חזרה למשמורתו אך בעידודו של עוה"ד שרון פרץ הרי שבית הדין הרבני הורה לפקידת הסעד להכין תסקיר ולבחון העובדות אשר פורטו בתביעה שהגיש האב.

לאחר מספר חודשים הוגש תסקיר המאשר את דברי האב ואשר בחן את טובת הילדים ופקידת הסעד קיבלה את דרישת האב לקבל אליו את ילדיו למשמורתו.

עוה"ד שרון פרץ בקש מבית הדין לאמץ את המלצות פקידת הסעד אשר תאמו את האמור בתביעה למשמורת.

בסופו של יום בית הדין נעתר לתביעה שהגיש עוה"ד שרון פרץ והורה כי משמורת הילדים יעברו למשמורת האב.

לדברי עוה"ד שרון פרץ הרי שהוא מאוד מרוצה מהתוצאה ומהחלטת בית הדין הרבני באשדוד להורות כי הילדים יעברו למשמורת האב כאשר עוה"ד פרץ האמין כי סיכויי התביעה להתקבל טובים וזאת בניגוד לספק ולחששות שהטיל האב בתחילת הדרך.

בוודאי שהאב הכיר תודה לבא כוחו עוה"ד שרון פרץ ושיבח אותו על התוצאה והודה לו בשמו ובשם ילדיו באשר ניתנה להם הזדמנות לחיים טובים יותר מאלו שהיו קודם לכן אצל האם.

כותב המאמר הנו שרון פרץ עו”ד ונוטריון ומגשר מוסמך, עוסק בדיני משפחה צוואות וירושות ומתעסק בתחום זה כ 20 שנים.  

אין במאמר דלעיל כדי להוות תחליף לייצוג ו/או קבלת ייעוץ מעו”ד המתמחה בדיני משפחה

טרם נקיטת הליך משפטי.